FORGOT YOUR DETAILS?

Altijd welkom bij Hey!Noot

Hoe te bestellen?

Bestellen via de website
U kunt het product dat u zoekt op verschillende manieren vinden op onze website.

  • Via het zoek veld
    Wanneer u al weet wat u zoekt, kunt u het zoekwoord in typen in het zoek veld bovenaan de pagina. U krijgt dan alle merken en varianten op het product te zien. Hoe specifieker u de zoekterm ingeeft, hoe minder zoekresultaten u ziet.
  • U kunt ook direct naar de shop gaan.

In de winkelwagen plaatsen
U heeft het gewenste product gevonden. Kiest u dan de juiste verpakking. Klik dan aan de rechterzijde het aantal stuks verpakkingen dat u wenst. Klik op 'bestellen' om de producten in uw winkelwagentje te plaatsen. Aan de rechterbovenzijde van de website ziet u dan hoeveel producten u in uw winkelwagentje heeft en het bedrag. Klikt u op het winkelwagentje, dan kunt u de aantallen nog aanpassen of het product uit uw winkelwagentje verwijderen.

Wilt u nog meer producten bestellen, klik dan op verder winkelen. Heeft u alles dat u nodig heeft, klik dan op bestellen. Vul uw adresgegevens in. Controleer het product en uw gegevens en klikt u dan op 'naar betalen'. 

U heeft het juiste product gevonden en wilt via e-mail uw bestelling doorgeven. Stuur uw e-mail naar bestelling@heynoot.nl. Vermeld, om fouten te voorkomen, duidelijk het product, het merk en artikelnummer. Geeft u ook aan hoeveel verpakkingseenheden u wenst. Wilt u de e-mail afsluiten met uw volledige naam, adresgegevens en telefoonnummer? U ontvangt een factuur per e-mail.

Daarna nemen wij contact met u op over de aflevering of het afhalen van uw bestelling. Wanneer u de bestelling afhaalt op een van de weekmarkten, kunt u ook met pinpas betalen.

Veilig betalen met IDEAL
Dit is de snelste methode. U betaald direct online. Kies uw bank en betaal online via uw eigen bank. Meestal wordt het product nog verzonden op de dag dat wij de betaling ontvangen.

Veilig Betalen

Voordelen van betalen via iDEAL 
Met behulp van iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. IDEAl vraagt geen aparte registratie, downloads of accounts. U kunt gewoon betalen via uw eigen bank. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen.

Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Hoe werkt iDEAL?
Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product
  2. Kies iDEAL als betaalmethode
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  4. U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  5. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  6. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  7. U ontvangt een bevestiging van uw bank
  8. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd.

Klachtenafhandeling

Ontevreden over een product?
Mocht het voorkomen dat u ontevreden bent over één van onze producten, dan horen we dat graag van u. Wij staan volledig achter de producten die wij verkopen. Echter we beseffen ons dat er wel eens iets mis kan gaan. In dat geval willen we u graag helpen. We willen u vragen om voor u een klacht indient, contact met ons op te nemen. Misschien kunnen wij samen tot een oplossing komen.

Wanneer u een klacht heeft over één van onze producten of onze dienstverlening dan kunt u de klacht op een aantal manieren bij ons indienen, per mail, post of telefonisch. Onderaan deze pagina staan onze adresgegevens.

U kunt uw klacht/opmerking per mail of per brief indienen, voorzien van:

  • Wilt u uw naam, adres en telefoonnummer aangeven?
  • Wilt u in uw e-mail het product waar u een vraag of klacht over heeft benoemen?
  • Wilt u de klacht duidelijk omschrijven?
  • Wilt u wanneer u de bon nog heeft, het factuurnummer aangeven?
  • Wanneer u geen factuurnummer heeft, wilt u dan de aankoopdatum aangeven? Telefonisch
  • Wilt u het product waar u een vraag of klacht over heeft bij de hand hebben?
  • Wilt u de bon / factuur bij de hand hebben?

 

Hoe werkt het?
Wanneer u ons mailt, een brief stuurt of ons belt, proberen we uw klacht direct op te lossen. U mag er op rekenen dat wij uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer uw vraag een probleem is dat reeds bij ons bekend is, zullen we u vragen om het product naar ons op te sturen. We sturen u eerst een schriftelijk akkoord met de vraag om het product aan ons te retourneren. We vergoeden u dan de verzendkosten die u dan moet maken om het product per post naar ons op te sturen. We storten het bedrag van deze verzendkosten retour op uw bankrekening. (Daarna ontvangt u, binnen drie dagen na ontvangst van uw retourzending, kosteloos het vervangende product weer thuis.

Heeft u een ongebruikelijke klacht die we verder moeten uitzoeken, dan maken we een klachtenafhandeling dossier aan. U krijgt een schriftelijke bevestiging van uw gemelde klacht met daarin de procedure en een schatting van de tijd die de klachtafhandeling in beslag zal nemen.

U kunt uw klacht of vraag sturen naar:
Per email: bestelling@heynoot.nl
Per post: V.O.F. Hey! Noot, Stille Steeg Oost 30, 3823 ZL AMERSFOORT

Levertijd en verzenden

Ons principe is, vandaag besteld, morgen in huis. Wij hebben bijna alle producten die op onze website staan op voorraad. Als u voor 16.00 uur bestelt en via iDEAL heeft betaald dan heeft u de bestelling doorgaans de volgende dag in huis.

Dan bezorgen wij het binnen vijf werkdagen bij u aan huis. Meestal is de levertijd in deze gevallen 2-3 werkdagen.

Mocht het product dat u heeft besteld niet langer leverbaar zijn, dan zoeken wij een goed alternatief voor u. Wanneer het alternatief voor u akkoord is, en mocht het goedkoper zijn dan wat u besteld had, dan storten wij direct het verschil naar u terug. Andersom, als het duurder is, krijgt u een factuur met het bedrag dat u moet bijbetalen. Dit alles gebeurt natuurlijk in goed overleg. Is er geen alternatief, dan storten wij het betaalde bedrag direct terug op uw rekening.

Om zeker te zijn van correcte bezorging van uw bestelling, werken wij met een vaste bezorgpartner, PostNL. Een groot plus punt van PostNL is dat u zelf aan kunt geven op welke locatie u het pakketje wilt laten bezorgen. U kunt kiezen voor uw thuisadres of u kunt uw pakket direct laten bezorgen bij een van de servicepunten in Nederland.
Bij verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin een tracking code van het pakket. Via deze code kunt u de status van aflevering controleren en zien waar het pakket zich op dat moment bevind.  

Ook wanneer u vanuit het buitenland uw bestelling plaats zal de DPD de bezorging van de pakketjes verzorgen. 

Bij bestellingen van minder dan € 35,00 berekenen wij € 5,95 bezorgkosten per bestelling. Dit bedrag geldt voor geheel Nederland. Bestellingen van meer dan € 35,00 worden gratis bij u bezorgd. Dit geldt ook voor Duitsland en België. 

Versturen naar het buitenland (buiten Nederland)
Voor bestellingen die buiten Nederland moeten worden bezorgd, gelden aparte tarieven. Zie hieronder.

Verzendkosten (per post) buitenland:
Duitsland: € 9,95
België: € 9,95
Luxemburg: € 12,95
Oostenrijk: € 19,95
Frankrijk:€ 25,-
Spanje: € 39,95
Italie: € 37,50
Portugal: € 45,-
Polen: € 45,-
Zweden: € 37,50
Zwitserland: € 29,95
De verzendkosten zijn berekend voor een pakketje
tot de 31,5 kg.

Mocht het zo zijn dat door overmacht (de leverancier kan niet op tijd leveren) wij uw bestelling niet compleet hebben, kunnen wij uw bestelling in fases laten bezorgen. Wel is het zo dat de verzendkosten dan 2 keer in werking gebracht zullen worden. Wanneer u wilt wachten totdat uw bestelling compleet is zal er uiteraard maar 1 keer verzendkosten worden gerekend.

Indien is overeengekomen dat de order in fasen zal plaatsvinden, zijn wij gerechtigd de deellevering, die tot een fase behoort, uit te stellen, totdat de afnemer aan al zijn financiële verplichtingen inzake de deellevering heeft voldaan.

Retourneren

Uiteraard zijn er spelregels van toepassing voor het verkeer tussen bedrijven en consumenten. Dit heeft als doel het transparant en eerlijk zaken doen. Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Suzanne Zomer

Eigenaar

Ons motto is: 'iedere klant is kostbaar en heeft recht op goede dienstverlening'. Wij zijn mensen en maken ook fouten. Deze willen wij dan wel graag naar tevredenheid voor u oplossen. Als u een klacht indient neemt u ons serieus. Aarzelt u dus niet en neem direct contact met mij op. Dat kan per e-mail. Als u dan uw telefoonnummer vermeldt, bel ik u zo spoedig mogelijk.

TOP