Ammehoela met je korting!

Soms voel ik me bezwaard en knaagt er iets aan me. Krijg ik ergens stress van en dat wil ik niet (meer). Herkenbaar?

Wat is er aan de hand. Wij gebruiken net als veel andere marktondernemer een klantenkaart/spaarkaart. Bij elke tien euro besteding krijgt de klant een stempeltje. Volle kaart, 10 stempeltjes, levert 10% korting op. Niet onaardig toch?

Okay, dan nu een praktijkvoorbeeld. Wekelijks komt er een klant een pondje studentenhaver halen. Ter waarde van 7,90. “Hebt u ook een klantenkaart van ons?”. “Ja zeker, ik zal ‘m even pakken”. Natuurlijk geef ik deze een stempeltje. Maar ja, wat doen we met een klant op leeftijd, die elke week voor 4,95 euro Chocolade pindarotsen koopt? Zie hier mijn dilemma.

Eureka! We hebben een oplossing bedacht. Namelijk een loyalty card (lees ook: spaarkaart) voor elke klant. Bij elk bezoek krijgt nu iedereen een stempeltje. Bij een zevende bezoek krijgt iedereen 10% korting. Nu doen we ook recht aan ons motto: Je bent altijd welkom bij Hey!Noot. Met een dikke portemonnaie of nauwelijks iets te besteden.

Met vriendelijke groeten,
Matthias Zomer

Ga nu noten shoppen in onze online notenshop www.heynoot.nl/notenshop.
Volg ons op www.facebook.com/heynoot.nl

TOP